Veckans skiss...

Har tolkat skissen hos veckans skiss #99

såhär såg den ut...

Och min tolkning...



Mönsterpappret från making memories (med flockade/sammet blad) har jag haft sen 2007..men plötsligt händer det och kommer till användning :). klippte även ut bladrankor från samma papper som jag dekorerade med. bokstäverna har jag målat i matchande akrylfärger. De små blå pluttarna är från början vanliga smyckespärlor som jag smälte i ugnen. Blev riktigt bra tycker jag.

Tack för titten! lisa

3 kommentarer:

Carina sa...

Såå jättefin tolkning i underbara färger! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram Carina

Christel sa...

Vilket underbart fint kort, älskar den färgkombon och vilken rolig idé med pärlorna, tack för den! Tack också för att du är med och tolkar VS!

ÅsaJ sa...

Så snygg tolkning! Gillar den svarta bakgrunden som gör att det turkosa sticker ut. Många fina detaljer! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram Åsa